MI

hejsan och godmorgon idag så vaknade jag typ halv 8 men aja
alice i underlandet var asssssssa bra hahaha
jag rekomenderar den¨
isåfall se den i 3d och eng tal
det var coolt
det var ju min första film i 3d
hahaha idag vet inte jag vad jag ska göra vi ska iallafall fara till mormor sen vet jag typ inget nu ska jag typ spela the sims 3
tjhooo'
det är faktiskt kul och jag ska också logga in på facebook och ta hand om mina plantor på farmville
hahaha farmville är assa kul.
men sen idag kanske det kommer att komma en bildbomb vi får väll se
hahahahaha
aja jag har kul iallafall
igår så tog vi iallafall ganska många 3dglasögon haahahaha så vi tryckte ut plasten så att dom blev ihålliga ni kan se hur dom ser ut om ni kollar här http://mmooos.blogg.se/
aja ska spela sims nu så hejdå ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0