hej

hejsan
min blogg uppdateringar kanske kommer att vara ganska låg under dom senaste dagarna för jag årkar inte och så har jag inte så mycket tid.


aja vi har iallafall börjat med nationella proven och vi har bara börjat med engelska och sen imorgon så är det friluftsdag eller hur det stavas aja det kommer att bli kul.
dessa saker kommer jag att ta med:
•bob
•skärtlapp
•pinnbröd
•varm oboy
•hjälm ( man måste ha en hjälm annars så får man inte åka)
•nån macka.


hahaha
aja det ska iallafall bli super kul
jag ska typ åka lite skrana också med min kompis sedan dagis emilia.
Fast jag har ganska många kompisar från dagis och jag har känt julia endasedan jag var typ en månad hahaha
aja jag ska typ gå och lägga mig nu och sedan ska jag smörja in mig eller jag kommer såklart att smörja in mig innan jag går och lägger mig.
hahaha oj oj oj jag har så kul


åå jag är sugen på att åka och se avatar i 3d fast jag har redan sett filmen fast inte i 3d.
jag är också sugen på att fara på stan vill kolla bokrean hahaha.
det var typ en år sedan jag var på stan känns det som fast det var typ en månad
hahaha
aja


SOV GOTT ALLA LÄSARE SWEET DREAMS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0