god night

hej igen
åå idag när jag kom hem så satte jag mig vid datorn och sen så kom linn och frågade om jag kunde vara med hon och sen så ringde vi till julia och då kom hon och rasmus hit och då körde vi upp till bevis men sen var jag tvungen att baka eller tvungen jag hade frågat om jag kunde få baka två kladdkakor till en loppis som är på söndag kl 11.00 till 15.00 och vi ska sälja kakor och pengarna går till mitt fotbollslag för vi ska till pite så kom gärna till sandviksteatern.
och då blev en kaka dålig så vi tog den och då vart jag inte bra i magen
det kändes som om jag skulle spy.
men nu mår jag bra:)
och idag kom mina kusiner jippi
fast imorgon ska jag på begravning och det kommer inte att gå att inte gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0