hejsan

hejsan å jag var så spänd för filmen och jag hade typ temp när jag for och såg den men jag ongrar ingenting den är värd att se den är grymt bra om ni ska fara på bio se this is it för den var verkligen bra hahaha men när jag och min kompis åkte bussen in så fick jag ont i magen och då skulle vi gå och sätta oss längst fram och vi skulle göra det när den stanna och plocka upp någon men det gjorde den inte efter jag hade fått ont i magen och då sa min kompis `malin du ser inte så frisk ut´ fast det var inte så konstigt  och då hade jag tydlingen blivt vit i ansiktet hahaha men det har varit en kul dag hahaha
just det jag ska lägga in lite bilder på när jag har tuggumi i munen och gör stora bubblor eller jag tycker dom är stora hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0