hej igen

hejsan idag ska jag fara på bio med min kompis vi ska se på michael jackson this is it ja det ska bli så spänande fast jag har feber men den kommer lägga sig mer och mer och jag ska också ta en ipren innan jag far men jag längtar assa mycket för michael jackson är min idol men jag har inte gjort så mycket jag var på stan igår och då fick jag ett par jeans tight och så köpte jag en klubba sen köpt jag godis  sen fick jag mat av mamma och så fick jag en dricka av mamma sen innan vi for till mormor och åt middag sen for vi hem sen lekte jag kurragömma med dunk se gick jag in och drack varm obboy med mini marshmallows fast det var inge gott men aja hejdå



vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Tess

Va filmen bra då ??`?



www.tesshome.blogg.se

2009-10-28 @ 13:25:13
URL: http://tesshome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0