Ja snart

ja äntligen får jag fara till skolan idag fick jag vara hemma men imorgon så kommer jag ja jag har typ tråkigt på dagarna för jag har inget att göra och på fredagen så börjar resan till östersund :P jag längtar men jag har inte kunnat vara på gympan på typ veckor och det tycker jag är synd och samma sak med innebandyn jag tycker det är tråkigt att vara sjuk så längeaja just nu så håller jag på med min mp4 för jag måste ju ha lite att lyssna på under resan :P haha fast jag kommer att ha ljudbok och jag kommer att lyssna på TWILIGHT fast jag kommer nog att börja när jag har fört över den men när moa kommer hem så ska hon få hjälpa mig :P just det hennes blogg heter www.mmooos.blogg.se :P hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0