inte igen

ååååå nu har jag blivit sjuk igen jag tror det är 7/18 som är sjuk från våran klass eller så är det 6/18 eller 8/18 haha jag vet inte men jag har iallafall hög feber 39,2 har jag och så hostar jag mycket och kan inte prata normalt och så måste jag ta ipren och host medicin åååå det är så himla jobbigt att vara sjuk och jag hoppas att jag inte är det den fredag den 13 för då ska jag och mamma och eventuelt pappa fara till östersund och se på när moa har gymnastik tävling där :) det ska bli jätte kul aja jag har typ inget att göra och ibland svettas jag som nating och iblan fryser jag :( även fast jag bara sitter stilla :( aja


hur mår ni då?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0