hejsan

hejsan jag har inte skrivit på så länge men jag har ju dels haft 39 gradders febber och sen så har det ju varit halloween och snart ska jag iväg på min innebandy match fast efetersom jag har haft febber och är fortfarande lite sjuk så ska jag gå och kolla och ta kort så det kanske kommer bilder sen från matchen.men jag har inte gjort något idag typmed det var härligt för igår då var det ju halloween och då får vi alltid en skattjakt och då fick vi det dethär året också och då fick vi massor med godis i år och lite till och sen på kvällen så for vi och bada badtunna hos vilma det var jätte skönt att sitta därute på kvällen i en varm tunna haha sen gick vi in och då såg vi på en film och sen så a då somnade jag kanske i en timme och sen for vi hem och då somnade jag fort a men jag ska gå och fixa en sak kommer snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0