Tjabba

hello ja det var ett tag sedan jag skrev men jag ska försöka att bättra mig men jag har typ inte hunnit men aja jag har typ varit ute firat julafton varit med kompisar mm och i julklapp fick jag NITENDO DS :), nitendo ds spel, godis, hårtårk, pengar, smycken, en slags lampa, en biljett till hsm musikalen, ljus, ljuslycktor, och ett presentkort så att jag skulle få ta hål i örat så nu har jag tagit 2 hål till i öronen. ja tiden bara rusar förbi nu är det redan nyårsafton jag taggar assa mycket till ikväll. Sen har jag varit på stan och då fynda jag en kofta på bikbok på rea det var hlva priset och så köpte jag tuggummi och nå mint tabbleter och en duschmössa (stavning?) och örhängen på halva priset och nå hamburgare hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0